Kuidas ennast kaitsta
KOGUTEENUSED.EE on teabeteenus, kus töövõtjaga suhtlemise reeglid, maksetingimused ja kvaliteedikriteeriumid määrate ise. Erimeelsuste vältimiseks järgige meie soovitusi:
- 1. Kontrollige töövõtja või tellija isikut tõendavat dokumenti.
- 2. Töövõtja tohib saata enda asemel kellegi teise ainult kokkuleppel teiega. Kui tööd tuli tegema keegi teine, aga töövõtja ei hoiatanud teid sellest, keelduge teenusest.
- 3. Arutage kõik teenuse eest tasumise üksikasjad, näiteks lisamaterjalide tarnimise või kojukutse hind töövõtjaga eelnevalt läbi.
- 4. Vormistage kviitung. Fikseerige kokkulepped töövõtjaga kirjalikult. Kui annate tema kätte raha, kaupu või muid
väärtusi, vormistage kviitung, mis jääb tööde lõpuni teie kätte. Kviitung peab sisaldama:
- töövõtja ees- ja perekonnanime ja isikukoodi;
- tellija ees- ja perekonnanime ja isikukoodi;
- töövõtjale üleantavate väärtuste nimekirja ja lühikirjeldust;
- tagastamise tähtaega ja viisi;
- dokumendi koostamise kuupäeva ja kohta.
- 5. Kui teenuse tulemus on visuaalselt nähtav, näiteks kui teil on vaja tehnikat remontida, tehke foto enne ja pärast spetsialisti tööd. See võib aidata vaidluste korral ja kommentaaride kirjutamisel töövõtja kohta.
- 6. Isegi kui tehing kulges esmapilgul edukalt ja nähtavate probleemideta, hoidke töövõtja kontaktid, kirjavahetuse ajalugu ja kõik teenuse eest tasumisega seotud dokumendid alles. See võimaldab teil hiljem avastatud probleemide korral töövõtjaga ühendust võtta..
- 7. Pärast edukat tehingut saavad pooled teineteise kohta kommentaare jätta. Kommentaarid kujundavad kasutaja reitingu. Positiivne reiting on ausa kasutaja tunnus.
- 8. Kontrollige töövõtja äritegevuse andmeid internetist.
Privaatsus ja isikuandmete töötlemine
KOGUTEENUSED.EE kaitseb teie isikuandmeid. Kõigile on näha ainult teie kasutajanimi, oma ülejäänud isikuandmete nähtavuse määrab KOGUTEENUSED.EE klient ise.
Tõestatud kasutajad
Enda isiku tõestamisega kinnitate oma andmed. Sellega kindlustame teie tehingute usaldusväärsuse ja selle, et tehingu teine pool on reaalne isik. Enda isiku saab kasutaja tõestada, kasutades ühte kolmest võimalusest:
- ID-kaart
- Mobiil-ID
- Smart-ID
Mida teha, kui sattusite petisele
Pöörduge klienditoe poole aadressil klienditugi@koguteenused.ee ja kirjeldage olukorda võimalikult üksikasjalikult. Me blokeerime petise veebilehel ja eemaldame tema kuulutused. Kui teid peteti, esitage avaldus politseile ning märkige avaldusse lisaks muudele teile teadaolevatele andmetele ka petise kasutajanimi. Me ei teata kasutajatele IP-aadresse ega muud siseteavet. KOGUTEENUSED.EE teeb koostööd kuritegude võimalikult kiireks avastamiseks ja esitab politseile nende ametlikul nõudel kogu vajaliku teabe.
Klienditugi
Kui teil tekkis küsimusi, millele te ABI leheküljelt vastust ei leidnud, aitab teid koguteenused.ee klienditugi. Kirjutage meile e-posti aadressil klienditugi@koguteenused.ee.